Volta Limburg zet zich dagelijks samen met Essent in om warmte en comfort in de huizen van 114.000 Limburgers te garanderen. Zij zocht naar een manier om de rittenregistratie te automatiseren, de parkeerkosten te verlagen en medewerkers te ontlasten.
Rittenadministratie altijd op orde
Na een uitgebreid marktonderzoek heeft Volta Limburg uiteindelijk gekozen voor Linqo en Parkd. Via Linqo worden alle ritten automatisch geregistreerd, zodat medewerkers geen omkijken meer hebben naar hun rittenregistratie. Zij kunnen zelf in de gebruiksvriendelijke app van Linqo aangeven of een rit privé was. De rittenadministratie van iedere medewerker is nu altijd op orde.
Daarnaast ontvangt Volta Limburg een overzichtelijke rapportage waarin in één oogopslag te zien is of er buiten werktijd is gereden. Ook worden gereden ritten direct gekoppeld met het urenregistratiesysteem. Sinds er een dubbele controle op de gewerkte uren plaatsvindt, is ook die administratie altijd correct.
Eenvoudige parkeeradministratie
En als we het toch over minder administratieve lasten voor de medewerkers hebben: sinds Volta Limburg gebruikmaakt van de parkeeroplossing van Parkd is de parkeeradministratie een stuk eenvoudiger. Medewerkers hoeven geen bonnetjes of andere papieren meer in te leveren en de organisatie ontvangt maandelijks één parkeerfactuur.
Parkeersessies automatisch gestopt
Geen bonnetjes meer? De app verstuurt automatisch een notificatie als er een parkeersessie gestart dient te worden. Dat vergeten monteurs hierdoor niet meer. En de parkeersessie wordt automatisch gestopt bij het wegrijden. Dat is mogelijk dankzij de koppeling tussen Parkd en het ritregistratiesysteem van Linqo.