close icon
success Dank je!

We nemen zo snel mogelijk contact met je op

Back

Technisch Support Specialist

Utrecht

background image

Durf jij initiatieven te nemen, sta je sterk in je schoenen en denk je altijd vanuit het belang van de klant? Geeft het jou energie om met jouw technische kennis de groei van Linqo verder vorm te geven? Dan is de rol als Technisch Support Medewerker de uitdaging voor jou!

 

Aan de slag als Technisch Support Medewerker bij Linqo.

Als Technisch Support Medewerker heb je een belangrijke rol binnen het team. Je fungeert met het team als eerste aanspreekpunt voor onze klanten rondom vragen, problemen, installaties en de processen die daaraan vooraf gaan. Door jouw technische kennis weet je wat er nodig is om afdeling verder te professionaliseren. Je haalt energie uit het verbeteren van processen en het zorgen voor tevreden klanten en partners. Samen met een team vol enthousiaste collega’s werk je mee aan de doelen van de afdeling en draag je bij aan de groei en professionalisering van onze organisatie.

 

Concreet betekent dit:

  • Technische ondersteuning bieden aan onze klanten via telefoon, e-mail en andere communicatiekanalen;
  • Het identificeren, analyseren en oplossen van technische problemen;
  • Fungeren als schakel tussen het operations team, klanten en installateurs.
  • Klanten onboarden en trainingen verzorgen voor klanten;
  • Zorgen voor een goede naleving van SLA’s en interne processen;
  • Samenwerken met collega’s op de dagelijkse operatie soepel te laten verlopen.

 

Dit breng jij mee:

  • 1-2 jaar ervaring in klantenservice of een soortgelijke functie
  • Een afgeronde hogere opleiding, bij voorkeur in een technische richting
  • Interesse in transport-telematica en de motivatie om hier verder in te groeien;
  • Ervaring met telematica- en trackingsystemen is een pré;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om technische informatie duidelijk over te brengen aan zowel technische als niet-technische gebruikers;
  • Analytisch denkvermogen en een proactieve, creatieve benadering bij het oplossen van problemen;
  • Ervaring met supportplatformen zoals Intercom, Zendesk of vergelijkbare tools is een pluspunt;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk;
  • Goede beheersing van de Engelse taal, met name voor technische communicatie.

 

Wat krijg jij van ons:

  • Een marktconform salaris tussen €2500-€3500, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
  • Bonus regeling
  • Reiskosten vergoeding
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • 25 vakantiedagen

 

Over Linqo:

Wij zijn Linqo – de leverancier van premium GPS tracking solutions. Wij zijn in 2018 opgericht met als doelstelling om premium GPS tracking solutions te kunnen aanbieden die continue worden verbeterd om aan de steeds veranderende zakelijke behoeften van onze klanten te kunnen voorzien. Ons streven is het optimaliseren van wagen- en machinepark, zodat klanten zich kunt richten op hun core business. Ons team van specialisten gaat samen met klanten elke uitdaging aan, hoe groot deze ook zijn. Linqo is onderdeel van de Ruptela Group, een wereldwijd toonaangevend telematicabedrijf. We hebben vestigingen in Duitsland, Polen, Litouwen, Oekraïne, Ierland, Mexico, de Verenigde Arabische Emiraten en de Verenigde Staten.

Klinkt dit als een uitdaging waar jij graag je tanden in wilt zetten? Kan jij met jouw achtergrond en vaardigheden Linqo helpen de volgende stap te zetten in ontwikkeling en professionalisering? Ben jij diegene die onze klanten tot in de puntjes kan ondersteunen en daarmee de klanttevredenheid naar een hoger plan tilt? Dan zoeken wij jou!

 

 

Contact gegevens:

Matthias de Gier

[email protected]

+31 6 15876810

Aanvraagformulier

    Voornaam*

    Achternaam*

    E-mailadres*

    Telefoon*

    success

    Succes!

    We nemen zo snel mogelijk contact met je op