Durf jij initiatieven te nemen, sta je sterk in je schoenen en denk je altijd vanuit het belang van de klant? Geeft het jou energie om met jouw technische kennis de groei van Linqo verder vorm te geven? Dan is de rol als Senior Support Medewerker de uitdaging voor jou!
Aan de slag als Senior Support Medewerker bij Linqo.
Als Senior Support Medewerker heb je een belangrijke en coördinerende rol binnen het team. Je fungeert met het team als eerste aanspreekpunt voor onze klanten rondom vragen, problemen, installaties en de processen die daaraan vooraf gaan. Door jouw technische kennis weet je wat er nodig is om afdeling verder te professionaliseren. Je haalt energie uit het verbeteren van processen en het zorgen voor tevreden klanten en partners. Samen met een team vol enthousiaste collega’s werk je mee aan de doelen van de afdeling en draag je bij aan de groei en professionalisering van onze organisatie.
Concreet betekent dit:
- Het afhandelen van complexe of geëscaleerde support zaken/ problemen.
- Ondersteunen van teamleiders bij het bewaken van SLA- en CSAT-gegevens.
- Het implementeren, controleren en verbeteren van supportprocessen (bijvoorbeeld ticketafhandeling )
- Helpen met plannen en aanpassen van dagelijkse en wekelijkse support schema’s ( inclusief coördinatie met de installatie afdeling).
- Aansturen van proactieve ondersteuningsstrategieën, voor verbetering van de klanttevredenheid en het verminderen van churn.
- Leiding geven aan aanwervings-, trainings- en continue verbeteringsinitiatieven voor het Support team.
- Coördineren en samenwerken met andere afdelingen zoals Sales en Product Development over support gerelateerde zaken
- Zorgen voor duidelijke, gecentraliseerde en effectieve communicatie met zowel interne teams als klanten
- Ondersteunen bij het testen en implementeren van nieuwe support tools.
- Driemaandelijkse prestatiebeoordelingen en jaarlijkse strategie-updates.
Dit breng jij mee:
- Minimaal 3 jaar ervaring binnen klantenservice of een vergelijkbare functie.
- Sterke analytische en besluitvormingsvaardigheden; data gestuurde instelling.
- Het vermogen om standaard support performance data te analyseren (SLA, CAST, etc.)
- Sterke probleemoplossende en communicatieve vaardigheden, ook team overschrijdende communicatie.
- Ervaring in KPI-beheer en het bijhouden van prestaties.
- Bekendheid met Support platformen zoals Intercom, Zendesk of vergelijkbare tools.
- Ervaring met het implementeren van AI of automatiseringstools in klantenservice is een pré.
- Sterke organisatorische, tijdmanagement- en technische vaardigheden.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Sterke communicatieve vaardigheden
- De ambitie om door te groeien in een leidinggevende rol binnen het support team.
- Een goede teamspirit
Wat krijg jij van ons:
- Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
- Bonus regeling
- Reiskosten vergoeding
- Mogelijkheid tot thuiswerken
Over Linqo:
Wij zijn Linqo – de leverancier van premium GPS tracking solutions. Wij zijn in 2018 opgericht met als doelstelling om premium GPS tracking solutions te kunnen aanbieden die continue worden verbeterd om aan de steeds veranderende zakelijke behoeften van onze klanten te kunnen voorzien. Ons streven is het optimaliseren van wagen- en machinepark, zodat klanten zich kunt richten op hun core business. Ons team van specialisten gaat samen met klanten elke uitdaging aan, hoe groot deze ook zijn. Linqo is onderdeel van de Ruptela Group, een wereldwijd toonaangevend telematicabedrijf. We hebben vestigingen in Duitsland, Polen, Litouwen, Oekraïne, Ierland, Mexico, de Verenigde Arabische Emiraten en de Verenigde Staten.
Klinkt dit als een uitdaging waar jij graag je tanden in wilt zetten? Kan jij met jouw achtergrond en vaardigheden Linqo helpen de volgende stap te zetten in ontwikkeling en professionalisering? Ben jij diegene die onze klanten tot in de puntjes kan ondersteunen en daarmee de klanttevredenheid naar een hoger plan tilt? Dan zoeken wij jou!
Contact gegevens:
Matthias de Gier
+31 6 15876810